دستگاه کرایولیپولیز

ویژگی های شاخص دستگاه لاغری ترکیبی کرایولیپولیز

دارای 4 هندپیس کرایو با چرخش 360 درجه با قابلیت استفاده در تمامی نواحی

دارای 1 هندپیس کرایو با قابلیت رفع غبغب

دارای 1 هندپیس کویتیشن و 2 هندپیس RF جهت انجام لیفت 

لاغری تضمینی دو سایز با انجام یک جلسه

ظاهری بسیار زیبا و دارای منو بسیار پیشرفته

درمان قطعی سلولیت و بهبود متابولیسم و گردش خون

اشتراک گذاری :

شرایط فروش به صورت اقساط

برای راحتی شما مشتریان عزیز، شرکت داتیس لیزر شرایط فروش ویژه به صورت اقساط بدون بهره را فراهم کرده. شما میتوانید با پرداخت ۵۰ درصد از مبلغ کل قرارداد، دستگاه را  تحویل بگیرید و مابقی مبلغ قرارداد را به صورت اقساط 12 ماه پرداخت کنید.

گارانتی 12 ماهه

شرکت داتیس لیزر تمامی دستگاه های پزشکی زیبایی خود را تا 12 ماه گارانتی میکند و در صورت خرابی دستگاه دستگاه جایگزین برای مشتریان ارسال میشود تا مشکل دستگاه اصلی برطرف شود. در کنار گارانتی، ۱۰ سال نیز خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه خواهد شد.

وارانتی بازگشت وجه

شرکت داتیس لیزر به صورت اختصاصی تمامی دستگاه های خود را از نظر کیفیت و جوابدهی 2 ماه وارانتی خواهد کرد که این موضوع در قرارداد نیز ذکر میشود. در صورت عدم رضایت مشتری از جوابدهی و کیفیت و ایجاد هر گونه درد و سوختگی شرکت دستگاه را پس گرفته و کل مبلغ پرداختی را بدون هیچ گونه کسورات بازمیگرداند.

سوالات متداول

چه افرادی مناسب استفاده از دستگاه کرایو لیپولیز هستند؟

در افرادی که مقداری چربی اضافه و سفت شده در ناحیه شکم و پهلو دارند که با ورزش کردن به سختی اب میشود و همچنین نیازی به انجام عمل جراحی نیز ندارد بهترین روش استفاده از دستگاه کرایولیپولیز است. اما باید توجه داشت برای افرادی که باردار هستند و یا بیماری های خاص از جمله بیماری قلبی و یا خونریزی شدید دارند و همچنین افراد ی که بسیار چاق هستنداین روش پیشنهاد نمیشود.

چگونه میتوان بهترین عملکرد را از دستگاه کرایو لیپولیز گرفت؟

تمام ستگاه های لاغری از جمله دستگاه کرایو لیپولیز زمانی که همزمان با ورزش و رژیم غذایی همراه شوند بهترین عملکرد را به شما میدهند. دستگاه کرایو لیپولیز با کشتن سلول های چربی بیشترین و بهترین جوابدهی در بین دستگاه های لاغری را دارد اما ورزش و فعالیت روزانه به همراه مصرف آب زیاد در طول درمان به بیشتر و بهتر لاغر شدن شخص بسیار کمک میکند. باید توجه داشت که چربی خیلی غلیظ را نمیتوان با دستگاه کرایو کاملا از بین برد و این دستگاه مناسب افرادی است که چربی شکم، ران پا، پهلو و ... آن ها به اندازه یک نیشگون بتوان در دست گرفت.

 

مشخصات فنی
AC220V±10% 50Hz , AC110V±10% 60Hz Power Supply Mode
800w Rated Power
0-80Kpa Negative Pressure
10to~45°C- Cooling
10mw/pcs Laser Power
40KHz Cavitation Frequency
5MHz RF Frequency
5pcs Cyro Quantity
Purified Water Or Special Coolant Ambien Coolant
5°C - 40°C Temprature
80%≥ Relative Humidity
10.4inch Touch Screen
62x46x170cm Machine Size
106x73x65cm Packing Size
56kg G Weight
نقد و بررسی محصول

دستگاه لاغری ترکیبی کرایولیپولیز

یکی از محبوب ترین دستگاه های لاغری در دنیا دستگاه لاغری ترکیبی کرایولیپولیز هست که با عمل سرد کردن و یخ زدگی عمل لاغری را انجام میدهد. در این روش سلول های چربی که نسبت به بقیه سلول ها سطحی تر هستند در اثر سرما دچار مرگ سلولی میشوند و در طی یک تا چهار ماه به آرامی از بدن دفع میشوند.در مدت طول درمان استفاده از این دستگاه به راحتی میتوان سلول های چربی که در منطقه تحت درمان حذف شده را مشاهده کرد و نتایج کاملا واضحی از کاهش بافت چربی در منطقه تحت درمان احساس کرد.

چیزی که باعث تمایز دستگاه کرایولیپولیز نسبت به سایر دستگاه ها میشود استفاده از تکنولوژی سرما همراه با فشار منفی و خلا با استفاده از وکیوم چربی که در جهت کاهش سایز منطقه مورد نظر به همراه حذف سلولهای چربی است . همچنین از موارد بسیار مهم در این دستگاه که موجب محبوبیت آن شده  تعداد جلسات کم به همراه برگشت ناپذیری و غیر تهاجمی بودن آن است.

یکی از موارد خیلی مهم در این دستگاه استفاده از آن در نواحی خاص بخصوص سر معده و پشت (زیرسوتین) است.

یکی از مواردی که باعث شده این دستگاه کاملا بدون خطر و همراه با جوابدهی بالا باشد آن است که سلول های چربی نسبت به سایر سلول ها بسیار حساس تر نسبت به سرما هستند و این امر باعث میشود که در دمایی که سلول های چربی کریستالیزه میشوند به سایر سلول ها اسیبی وارد نشود.

نکات مثبت استفاده از این دستگاه

  1. امکان لاغری موضعی ( لاغری یک منطقه خاص) را انجام داد
  2. دوره درمان این دستگاه بسیار کوتاه بوده و فقط در 3 تا 4 جلسه میتوان که هرجلسه یک ماه یک بار و به مدت یک ساعت انجام میشود که شما میتوانید حدود 3 تا 6 سایز در این دوره درمان کم کنید.
  3. این روش اصلا نقاهت بعد از دوره درمان ندارد و شما میتوانید به راحتی و بدون نیاز به مرخصی به فعالیت روزانه خود ادامه دهید.

عوارض دستگاه کرایولیپولیز

با توجه به روند آهسته دفع چربی در این روش هیچگونه اثر سوئی روی کبد و یا آنزیمهای کبدی وجود ندارد. از علائم شایع که ممکن است ایجاد شود قرمزی و کبودی را میتوان گفت که ایجاد کبود و بی حسی موضعی میشود و بعد از درمان به سرعت برطرف میشود. گاهی مراجعه کننده درد زود هنگام میگیرد که ممکن است چند هفته بعد از درمان رخ دهد اما در عرض چند هفته برطرف میشود.با توجه به اینکه دستگاه کرایو لیولیز با سرما کار میکند ممکن است عوارضی شبیه سوختگی با سرما داشته باشد که به ندرت این اتفاق میفتد .

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *