border

ویژگی‌های شاخص دستگاه لیزر موهای زائد رادو پلاس

دارای ۳ طول موج الکساندرایت، دایود و اندیاگ برای تمامی طیف‌های پوستی

طول عمر بالا دستگاه به دلیل استفاده از چیلر داخلی

لیزر بار ساخت شرکت Coherent آمریکا

قابلیت 24 ساعت کار مداوم بدون کوچکترین آسیب به قطعات داخلی

با قابلیت انجام 100 میلیون شات

بدون هیچگونه درد و سوختگی

سرعت بسیار بالا با استفاده از سیستم FHR

اشتراک گذاری :

شرایط فروش به صورت اقساط

برای راحتی شما مشتریان عزیز، شرکت داتیس لیزر شرایط فروش ویژه به صورت اقساط بدون بهره را فراهم کرده. شما میتوانید با پرداخت ۴۰ درصد از مبلغ کل قرارداد، دستگاه را  تحویل بگیرید و مابقی مبلغ قرارداد را به صورت اقساط 16 ماهه پرداخت کنید.

گارانتی 20 ماهه

شرکت داتیس لیزر تمامی دستگاه های پزشکی زیبایی خود را تا 20 ماه گارانتی میکند و در صورت خرابی دستگاه دستگاه جایگزین برای مشتریان ارسال میشود تا مشکل دستگاه اصلی برطرف شود. در کنار گارانتی، ۱۰ سال نیز خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه خواهد شد.

وارانتی بازگشت وجه

شرکت داتیس لیزر به صورت اختصاصی تمامی دستگاه های خود را از نظر کیفیت و جوابدهی 2 ماه وارانتی خواهد کرد که این موضوع در قرارداد نیز ذکر میشود. در صورت عدم رضایت مشتری از جوابدهی و کیفیت و ایجاد هر گونه درد و سوختگی شرکت دستگاه را پس گرفته و کل مبلغ پرداختی را بدون هیچ گونه کسورات بازمیگرداند.

سوالات متداول

خرید دستگاه لیزر رادو پلاس به صورت اقساط امکان پذیر است؟

بله خرید این دستگاه به صورت نقد و یا اقساط بلند مدت نیز امکان پذیر است. برای راهنمایی و مشاوره خرید با توجه به بودجه شما با کارشناسان ما در تماس باشید.

دستگاه لیزر رادو پلاس چه تعداد شاتی را پشتیبانی میکند؟

دستگاه لیزر رادو پلاس با توجه به قابلیت ۳ طول موج بودن توانایی پشتیبانی تا ۱۰۰ میلیون شات را دارد.

عمر دستگاه لیزر مو رادو پلاس چقدر است ؟ 

خوشبختانه عمر دستگاه لیزر موهای زائد رادو پلاس با توجه به سیستم خنک کننده ی داخلی ( چیلر اختصاصی ) و همچنین استفاده از پمپ آب ایتالیایی و گردش سریع آب در تمامی نواحی دستگاه باعث شده تا به قطعات این دستگاه تا جای ممکن آسیب خاصی نرسد و تنها قطعه ی تعویضی در این دستگاه لیزر بار می‌باشد.

همچنین لیزر بار این دستگاه نیز در بهترین حالت با توجه به تعداد شات بالایی که دارد حدودا تا 4 الی 5 سال نیازی به تعویض ندارد.

هزینه ی تعویض لیزر بار دستگاه لیزر مو رادو پلاس چقدر است ؟

با توجه با نوسانات ارزی موجود نمی‌توان قیمت دقیقی از لیزر بار دستگاه رادو پلاس عنوان کرد ، جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

تعداد شات مصرفی برای هر فول بادی با استفاده از دستگاه رادو پلاس چقدر است ؟ 

با توجه به داشتن سیستم FHR و همچنین اسپات سایز بزرگ 20x12 میلیمتری برای هر فول بادی تقریبا بین 4000 تا 5000 شات مصرف می‌شود.

فاصله ی بین جلسات با استفاده از دستگاه لیزر رادو پلاس چقدر است ؟

فاصله ی بین جلسات با توجه به ناحیه مورد نظر تفاوت می‌کند اما به طور میانگین فاصله‌ی بین هر جلسه با این دستگاه حدودا بین 25 تا 30 روز می‌باشد.

سیستم خنک کننده TEC چیست ؟ 

المان های خنک کننده یا TEC قطعاتی هستند که باعث خنک شدن سر هندپیس می‌شوند. با استفاده از اعمال ولتاژ به دو سر این قطعات و عبور جریان الکتریکی باعث ایجاد اختلاف دما بین دو صفحه ی TEC می‌شود. به طوری که گرما دفع گردیده و سرما از طریق قطعه ی آلومینیوم نظامی در هندپیس به سر آن منتقل می‌گردد.

مشخصات فنی

Different Languages Can Built In The System Language
10.4inch Color Touch LCD Screen Display
10x12 mm2 / 12x20 mm2 / 20x40 mm2 Spot Size
10-400ms Adjustable Pulse Width
10-160j/cm2 Energy
1-20Hz (Continuous Mode) Frequency
Water + Air + Semiconductor Cooling
0-4°C Temprature Of Probe
Sapphire TEC Cooling + Water Cooling + Real Time Monitoring Handpiece Cooling system
USA High Power Condenser Module + Fan Cooling + Real Time Monitoring Water System Cooling
Italian Water Pump , Water Flow , Water Level , Water Temprator Etc Water System Protection
24H Continuous Operation Time
2000W Peak Power
65Kg Gross Weight
AC220V±22V 50Hz / 60Hz , 10A Voltage

نقد و بررسی محصول

دستگاه لیزر مو رادو پلاس:

دستگاه لیزر مو رادو پلاس (Rado Plus) این بار با ورژن 2024 و دارای سه طول موج واقعی الکساندرایت (755nm) برای طیف های پوستی روشن، دایود (808nm) برای طیف‌های پوستی گندم‌گون و اندیاگ (1064nm) برای طیف‌های پوستی تیره، قابلیت حذف موهای زائد ضخیم و کرکی برای تمامی طیف‌های پوستی را داراست.

لیزر بار دستگاه لیزر مهم‌ترین قطعه در دستگاه‌های لیزر می‌باشد که عدم توجه به آن می‌تواند باعث مشکل ساز شدن دستگاه و یا عدم جوابدهی و کارکرد مناسب شود. لیزر بار دستگاه لیزر مو رادوپلاس دارای 12 خط 134 واتی می‌باشد که حاصل این عمل توان خروجی 1600 وات می‌باشد .

همچنین لیزربار دستگاه لیزر مو رادو پلاس از معدود لیزر بارهای با قابلیت 100 میلیون شات واقعی در دنیا می‌باشد که اگر صادق باشیم از این 100 میلیون شات، حداقل 70 میلیون آن مفید است که به شما امکان کار کردن در طی چندین سال بدون نیاز به تعویض لیزربار و پرداخت هزینه‌های گزاف می‌دهد.

این لیزربار ساخت کمپانی کوهرنت (coherent) آمریکا می‌باشد که یکی از بزرگترین کمپانی‌ها در زمینه ساخت انواع قطعات لیزر و لیزربار است و جوابدهی محصولات این کمپانی به همگان ثابت شده و  طرفداران زیادی در این صنعت دارد. 

دستگاه لیزر رادو پلاس یک دستگاه لیزر تماسی (رولی) هست که هندپیس آن با توجه به ارگونومی بدن طراحی شده و بسیار سبک‌تر از نمونه‌های مشابه آن است. همچنین یک مانیتور بروی هندپیس تعبیه شده که تعداد شات و دما را نمایش می‌دهد این امر سبب سهولت کار اوپراتور می‌شود. کار با دستگاه رادو پلاس مانند دستگاه‌های تماسی مثل دستگاه لیزر کندلا دایود ادیشن راحت بوده و باعث می‌شود اپراتور دستگاه در درازمدت به راحتی با آن کار کند.

سیستم خنک کننده دستگاه لیزر مو رادو پلاس:

  • سیستم خنک کننده داخلی(internal):  

وجود یک چیلر خنک کننده داخلی قدرتمند و پمپ آب ایتالیایی تعبیه شده در دستگاه و همچنین مهندسی دقیق سیستم‌های گردش آب در این دستگاه باعث شده تا این دستگاه دارای کمترین میزان خرابی و دارای بیشترین طول عمر در بین دستگاه های موجود در بازار باشد . همچنین به دلیل وجود این سیستم خنک کننده ، این دستگاه قابلیت 24 ساعت کار مداوم بدون کوچکترین آسیب به قطعات داخلی را دارد.

  • سیستم خنک کننده خارجی (external):

آنچه که باعث عدم سوختگی و کم شدن احساس درد در مراجعه کننده می‌شود سیستم خنک کننده خارجی می‌باشد. دستگاه لیزر مو رادوپلاس با دارا بودن سیستم خنک کننده Double TEC (اولین بار در ایران) در هندپیس باعث ایجاد دمای 15- درجه سانتی گراد در سر هندپیس و پوست مراجعه کننده و در نتیجه باعث کمترین میزان احساس درد و سوختگی در مراجعه کننده می‌شود. همچنین وجود یک آلومینیوم نظامی در هندپیس باعث شده تا انتقال سرما به سر هندپیس بهتر انجام شود و در هنگام کار با دستگاه سر هندپیس داغ نشود و سوختگی رخ ندهد.

سرعت و عملکرد دستگاه لیزر مو رادو پلاس:

یکی از موارد مهم دستگاه سرعت عملکرد دستگاه می‌باشد، زیرا سرعت بالای کار دستگاه باعث  صرفه جویی در وقت و درآمد‌زایی بیشتر می‌گردد. دستگاه لیزر مو رادوپلاس با دارا بودن اسپات سایز بزرگ 12*25 میلی‌متر و دارا بودن سیستم FHR (Fast Hair Removal) و قابلیت انجام 1 تا 20 شات در ثانیه باعث انجام لیزر در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌گردد، بطوریکه یک اپراتور آماتور و بی تجربه هر مراجعه کننده فول بادی را می‌تواند در طی 45 دقیقه انجام دهد.

تعداد جلسات درمانی: 

بطور کلی رفع موهای زائد با لیزر درمانی نیازمند 6 الی 8 جلسه می‌باشد. اما ممکن است در خانم‌هایی که رشد موهای هورمونی دارند و یا آقایانی که تراکم موی بیشتری دارند تعداد جلسات درمانی به 10 الی 12 جلسه برسد ، علاوه بر آن بعد از تکمیل دوره ، مراجعه کننده نیازمند انجام مجدد لیزر بین 1 الی 2 جلسه در سال با توجه به الگوی رشد موهای ناحیه مورد نظر می‌باشد. دستگاه لیزر مو رادوپلاس با طول موج دقیق خود و همچنین انرژی و پهنای پالس بالا نوید ریزش مو مراجعه کننده را تا 60% درصد تنها در یک جلسه می‌دهد.

راحتی کار با دستگاه و نظرات اپراتورها:

منوی کاربری هوشمند و بسیار آسان با ایجاد ذخیره ی تنظیمات دستگاه و همچنین استفاده از هندپیس سبک و خوش دست با رعایت اصول ارگونومیک و جوابدهی فوق العاده قوی و سرعت بالای دستگاه باعث رضایت صد در صدی اپراتورهای مجرب از دستگاه لیزر مو رادوپلاس شده است.

قیمت دستگاه لیزر رادو پلاس 

قیمت دستگاه لیزر رادو پلاس با توجه به کارایی بسیار بالایی که دارد که مهمترین آن بهره‌گیری از ۳ طول موج مختلف است نسبت به نمونه‌های دیگر در بازار قیمت مقرون به صرفه ای دارد. شرکت داتیس لیزر با عرضه انحصاری این دستگاه در بازار همواره سعی دارد محصولات با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب عرضه کند.

برای خرید دستگاه لیزر مو رادو پلاس و استعلام قیمت دستگاه لیزر رادو پلاس شما می‌توانید با کارشناسان فروش و مشاوران داتیس لیزر به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید تا با توجه به شرایط شما بهترین راهنمایی را داشته باشند.

نمایندگی فروش دستگاه لیزر رادو پلاس

شرکت داتیس لیزر تنها تولیدکننده دستگاه لیزر رادو پلاس در ایران است. شما می‌توانید برای خرید این دستگاه با کارشناسان و مشاوران ما در تماس باشید. شرکت داتیس لیزر همواره در تلاش است با ارتقا کیفیت محصولات خود، خیال شما را از جهت خرید و سرمایه‌گذاری در این صنعت راحت کند.

13 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *