border
ویژگی های شاخص دستگاه هایفو سه کاره دلتا
دارای ۷ کارتریج قابل شارژ با عمق نفوذ های مختلف
قابلیت استفاده برای لیفت صورت ، گردن و بدن 
هر کارتریچ دارای 10000 شات با قابلیت شارژ مجدد
تحت لیسانس کمپانی آلپاین تک انگلستان
صفحه نمایش بزرگ ۱۵ اینچی تمام تاچ
ظاهری بسیار زیبا به همراه ترالی مخصوص
استاندارد ایزو صلاحیت آزمایشگاه های انجام دهنده آزمون و کالیبراسیون
استاندارد ایزو مدیریت کیفیت تجهیزات پزشکی

اشتراک گذاری :

شرایط فروش به صورت اقساط

برای راحتی شما مشتریان عزیز، شرکت داتیس لیزر شرایط فروش ویژه به صورت اقساط بدون بهره را فراهم کرده. شما میتوانید با پرداخت ۵۰ درصد از مبلغ کل قرارداد، دستگاه را  تحویل بگیرید و مابقی مبلغ قرارداد را به صورت اقساط 12 ماهه پرداخت کنید.

گارانتی 12 ماهه

شرکت داتیس لیزر تمامی دستگاه های پزشکی زیبایی خود را تا 12 ماه گارانتی میکند و در صورت خرابی دستگاه دستگاه جایگزین برای مشتریان ارسال میشود تا مشکل دستگاه اصلی برطرف شود. در کنار گارانتی، ۱۰ سال نیز خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه خواهد شد.

وارانتی بازگشت وجه

شرکت داتیس لیزر به صورت اختصاصی تمامی دستگاه های خود را از نظر کیفیت و جوابدهی 2 ماه وارانتی خواهد کرد که این موضوع در قرارداد نیز ذکر میشود. در صورت عدم رضایت مشتری از جوابدهی و کیفیت و ایجاد هر گونه درد و سوختگی شرکت دستگاه را پس گرفته و کل مبلغ پرداختی را بدون هیچ گونه کسورات بازمیگرداند.

سوالات متداول

تعداد جلسات درمانی مورد نیاز برای هایفوتراپی چگونه است ؟ 

تعداد جلسات مورد نیاز برای هر فرد توسط پزشک با توجه به میزان چین و چروک و سن فرد مراجعه کننده تعیین میشود اما به طور کلی بهتر است روش هایفوتراپی 1 الی 2 بار در طول سال انجام گردد.

چه کسانی میتوانند از روش هایفوتراپی استفاده کنند ؟ 

خوشبختانه این روش محدودیت خاصی برای مشتریان نداشته و تمامی افراد 25 تا 65 سال میتوانند از این روش درمانی استفاده کنند ، البته باید توجه داشته باشید این روش برای افراد دیابتی ، افراد مبتلا به کمکاری تیروئید و افراد مبتلا به بیماری های قلبی ممنوع میباشد.

هر جلسه درمانی هایفوتراپی چقدر طول میکشد ؟

با توجه به نیاز مراجعه کننده طول مدت زمان هر جلسه متفاوت میباشد اما به طور میانگین هر جلسه درمانی بین 30 تا 90 دقیقه به طول می انجامد.

جوابدهی هایفو به چه صورت است ؟

پس از انجام هایفوتراپی بر روی صورت مراجعه کننده تا 20 درصد احساس تغییر خواهد داشت اما به دلیل تخریب کلاژن و زمان بر بودن بازسازی آن جواب دهی 100 درصدی هایفو 2 ماه بعد از جلسه ی درمانی مشاهده میشود.

صرفه اقتصادی دستگاه هایفو به چه صورت است ؟

دستگاه هایفو اولترا از پر درآمد ترین دستگاه های موجود در کلینیک زیبایی میباشد . هزینه ی دریافتی کلینیک ها و مطب های زیبایی از مراجعه کنندگان تقریبا از 1 تا 3 میلیون تومان میباشد. باتوجه به تعداد شات موجود در این دستگاه شما میتوانید برای 60 الی 70 نفر هایفوتراپی را انجام دهید و پس از آن نسبت به تعویض و یا شارژ کارتریج های خود اقدام نمایید. هزینه تعویض هر کارتریج هم حدود 3 تا 4 میلیون تومان میباشد.

تعداد شات موجود در هر کارتریج چه مقدار است و مقدار شات مورد نیاز برای هر مراجعه کننده چقدر است ؟

هر کارتریج هایفو اولترا دارای 10000 شات میباشد و شما باید برای هر مراجعه کننده برای تمام صورت چیزی حدود 400 الی 500 شات مصرف کنید.

عوارض جانبی استفاده از دستگاه هایفو چیست ؟

به طور کلی تا به الان عوارض جانبی خاصی از روش هایفوتراپی گزارش نشده است اما ممکن است بعد از انجام جلسه روی صورت قرمزی و تورم موقتی به وجود بیاید. در صورت بروز این موارد با استفاده از پماد زینک و ویتامین A میتوان این مشکل را برطرف نمود.

 

مشخصات فنی

HIFU Focused Ultrasound Type
4MHz Frequency
0.1-3.0Based On Clear Burst Point Energy
DS4-1.5 , DS4-3 x2 , DS4-4.5 x2 , DS4-8 , DS4-13 Treatment Probe
1.0-4.0mm (Adjustable) Spacing
5-25mm (Adjustable) Length
110V-220V AC Input Power

نقد و بررسی محصول

هایفوتراپی چیست؟

HIFU که مخفف عبارت High Intensity Focused Ultrasound به معنی امواج فراصوت با شدت بالا یک روش درمانی نسبتا نوین و جدید برای تحریک کلاژن‌ سازی و رفع چین و چروک‌ های پوست می‌باشد که این روش در سال ۲۰۰۸ اولین بار برای درمان تومور های سرطانی و سپس در سال ۲۰۰۹ توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) برای لیفت و جوانسازی صورت و ‌بدن تایید گردید.

امواج اولتراسوند همان امواجی هستند که در سونوگرافی نیز استفاده می‌شوند با این تفاوت که این امواج در دستگاه هایفو با تمرکز بالاتر بصورت انتخابی به لایه‌های خاصی از پوست وارد شده و باعث آسیب رسیدن به سلول‌های هدف و در نتیجه تحریک ساخت پروتئین ‌هایی به نام کلاژن میگردد.

مکانسیم و عملکرد هایفوتراپی

‎کلاژن‌ها مسئول استحکام سلول‌ها هستند و باعث سفت تر شدن و در نتیجه رفع چین و ‌چروک و جوانسازی پوست نواحی مختلف می‌شود. مکانیسم عملکرد دستگاه هایفو بالا بردن دمای ناحیه مورد نظر تا ۶۰ الی ۷۰ درجه‌ی سانتی‌گراد می‌باشد. که تولید کلاژن را افزایش می‌دهد و  این دستگاه کاملا بدون عارضه بوده و هیچگونه خطری برای فرد متقاضی ندارد. در ضمن به دلیل متمرکز بودن امواج پر انرژی فراصوت بر روی نواحی انتخابی، هیچ آسیبی به بافت‌های سطحی تر و عمقی تر نمیرسد.

دستگاه هایفو سه کاره دلتا

دستگاه هایفو سه کاره دلتا (Hifu delta) در حال حاضر پرفروش ترین دستگاه هایفو می‌باشد که طی این چند سال کاملا جوابدهی خود را ثابت کرده است. این دستگاه قابلیت تنظیم‌ انرژی از ۰/۱ تا ۳ ژول را دارد که این‌ موضوع باعث گستردگی طیف‌ مشتریان شما در تمامی سنین میشود. همچنین این دستگاه دارای:

  • سه کارتریج ۱/۵ میلیمتر، ۳ میلیمتر و ۴/۵ میلیمتر برای صورت
  • دو کارتریج ۸ میلیمتر و ۱۳ میلیمتر برای بدن
  • دو کارتریج ۳ میلیمتر و ۴/۵ میلیمتر برای واژینال می‌باشد.

قابلیت های دستگاه هایفو سه کاره دلتا

‎این دستگاه قابلیت تنظیم انرژی تا ۳ ژول را داراست که این مزیت امکان انجام هایفو برای تمامی سنین را برای شما فراهم می‌آورد.دستگاه هایفو دلتا دارای دو هندپیس، یکی برای صورت و بدن و یکی برای واژینال میباشد.

همچنین کارتریج‌ های این دستگاه در لاغری موضعی صورت و بدن نیز تأثیر دارند. از کارتریج‌ ۱/۵ میلیمتر برای نواحی نازک و حساس مثل دور چشم و صورت و همچنین برای از بین بردن چین و چروک های خطوط پنجه کلاغی دور چشم و‌ رفع خطوط خنده و اندوه و رفع خطوط پیشانی استفاده میگردد.

از کارتریج ۳ و ۴/۵ میلیمتر نیز برای رفع خطوط پنجه کلاغی و رفع غبغب و همچین لیفت صورت و گردن استفاده می‌گردد. همچنین از کارتریج‌های ۳ و ۴/۵ میلیمتر برای انجام اعمال وایتنینگ (روشن کنندگی) و تایتنینگ (تنگ‌کنندگی) واژن و همچنین جوانسازی و لیفت آن استفاده می‌شود، به همین علت این دستگاه با نام دستگاه هایفو واژینال نیز شهرت دارد.

از کارتریج‌های ۸ و ۱۳ میلیمتر نیز میتوان در نواحی شکم، پهلو، بازو و قسمت داخلی ران پا برای رفع ترک‌ های بارداری یا ترک‌ های حاصل از افتادگی پوست و‌ یا لاغری استفاده کرد اما لازم به ذکر است به دلیل عمق زیاد این کاتریج در نواحی حساس مثل صورت نباید به هیچ عنوان استفاده شود

صفحه نمایش دستگاه هایفو سه کاره دلتا

این دستگاه دارای صفحه نمایش زیبا و بزرگ ۱۵ اینچی جهت راحتی انجام کار اپراتور میباشد. این صفحه نمایش امکان ذخیره پرونده‌ی مشتریان را بصورت کامل به شما میدهد. همچنین در قسمت منوی اصلی این دستگاه شما میتوانید پارامتر‌های انرژی، فاصله بین هر شات، طول خط مورد نظر برای شات، قدرت دستگاه، میزان چرخش هندپیس واژینال و قابلیت ذخیره تنظیمات دستگاه را تنظیم‌ کنید.

این دستگاه دارای یک اسکنر با کیفیت میباشد که در لحظه سطح زیرین پوست رو اسکن کرده و تصاویر آنرا برای شما به نمایش میگذارد. از مزیت‌های دیگر هایفو‌ دلتا شرکت داتیس لیزر داشتن ترالی مخصوص به همراه جای هندپیس مشخص میباشد که خیال شما را از پرداخت هزینه‌ی اضافی برای خرید ترالی راحت میکند.

کاربرد هایفوتراپی با دستگاه هایفو دلتا 

‎از کاربردهای هایفوتراپی با دستگاه هایفو واژینال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لیفت و بالا کشیدن ابرو
  • رفع چین و چروک دور چشم و خطوط پنجه کلاغی
  • رفع خطوط‌ پیشانی‎
  • رفع چین و چروک خط خنده و خط اندوه‎
  • رفع غبغب و چین‌ و چروک گردن
  • رفع ترک‌های ناشی از بارداری و لاغری بر روی پوست‎
  • لاغری موضعی
  • وایتنینگ و تایتنینگ واژن
  • هایفوتراپی واژن برای لیفت و جوانسازی واژن
  • تقویت عضلات کف لگن و درمان نشتی ادرار

قیمت دستگاه هایفو دلتا

‎ برای استعلام قیمت دستگاه هایفو دلتا و برای خرید دستگاه هایفو دلتا شما می‌توانید با مشاوران داتیس لیزر به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید. شرکت داتیس لیزر همواره در تلاش است تا با ارائه بهترین خدمات و کیفیت، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب به بازار عرضه کند.

 

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *