border

ویژگی‌های شاخص دستگاه لیزر مو کندلا دایود ادیشن

تنها دستگاه کندلا دایود ادیشن اورجینال در ایران

دارای سیستم خنک کننده مجزا (ایرکولینگ)
بیشترین عملکرد نسبت به دستگاه‌های مشابه

صرفه اقتصادی و بازگشت سریع سرمایه

دارای طول موج اختصاصی دایود  

هندپیس بدون تماس با پوست

استاندارد ایزو صلاحیت آزمایشگاه های انجام دهنده آزمون و کالیبراسیون
استاندارد ایزو مدیریت کیفیت تجهیزات پزشکی

اشتراک گذاری :

شرایط فروش به صورت اقساط

برای راحتی شما مشتریان عزیز، شرکت داتیس لیزر شرایط فروش ویژه به صورت اقساط بدون بهره را فراهم کرده. شما میتوانید با پرداخت ۴۰ درصد از مبلغ کل قرارداد، دستگاه را  تحویل بگیرید و مابقی مبلغ قرارداد را به صورت اقساط 16 ماهه پرداخت کنید.

گارانتی 12 ماهه

شرکت داتیس لیزر تمامی دستگاه های پزشکی زیبایی خود را تا 12 ماه گارانتی میکند و در صورت خرابی دستگاه دستگاه جایگزین برای مشتریان ارسال میشود تا مشکل دستگاه اصلی برطرف شود. در کنار گارانتی، ۱۰ سال نیز خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه خواهد شد.

وارانتی بازگشت وجه

شرکت داتیس لیزر به صورت اختصاصی تمامی دستگاه های خود را از نظر کیفیت و جوابدهی 2 ماه وارانتی خواهد کرد که این موضوع در قرارداد نیز ذکر میشود. در صورت عدم رضایت مشتری از جوابدهی و کیفیت و ایجاد هر گونه درد و سوختگی شرکت دستگاه را پس گرفته و کل مبلغ پرداختی را بدون هیچ گونه کسورات بازمیگرداند.

مشخصات فنی

Color 10.4" Touch LCD ScreenControl System
Fiber Coupled LaserLaser Type
808nmWaveLength
520wLaser Power
1-10HzFrequency
1-500msPulse Width
8-18mmSpot Size
High-Power Biquartz Optical Fiber 0.9mmLaser Transmission
Air + Water + Us Radiator Cooling SystemCooling System
ABSShell Case Material
220V/110V 10A 50/60HzVoltage

نقد و بررسی محصول

دستگاه لیزر کندلا دایود ادیشن

شرکت داتیس لیزر مفتخر است تا با ارائه بروزترین دستگاه لیزر کندلا دایود ادیشن 2023 گام بزرگی در تجهیز کلینیک های زیبایی کشور بردارد.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در نظر داشته باشید شرکت داتیس نمایندگی اصلی فروش دستگاه لیزر  کندلا دایود ادیشن در ایران می‌باشد. 

دستگاه لیزر کندلا دایود ادیشن یک دستگاه لیزر غیر تماسی (شاتی) است که دارای یک هندپیس سبک با طراحی اختصاصی بر اساس ارگونومی بدن می‌باشد که کار با دستگاه را برای اپراتور‌ها به مراتب راحت‌تر می‌کند. در مقایسه با دستگاه‌های لیزر تماسی مانند دستگاه لیزر رادو پلاس، برای استفاده از این دستگاه نیاز به ژل‌هایی مثل ژل سونوگرافی نمی‌باشد. 

همچنین این دستگاه دارای سیستم خنک کننده مجزا هست که باعث شده دمای سطح پوست را بسیار پایین بیاورد و هرگونه درد یا سوزش احتمالی را به حداقل برساند.

نکته: چنانچه به دنبال خرید دستگاه لیزر کندلا دایود ادیشن هستید، می‌بایست بدانید به دلیل تحریم علیه کشور ایران، اصل این دستگاه تنها توسط شرکت داتیس لیزر عرضه می گردد؛ این دستگاه تنها کندلا دایود ادیشن اورجینال در ایران است.

مزايای دستگاه لیزر كندلا 2023 دایود ادیشن

دستگاه لیزر كندلا 2023 دایود ادیشن يكی از پرفروش‌ترين محصولات مجموعه داتيس ليزر است که توانسته جایگاه خوبی را در میان علاقه‌مندان به این دستگاه پیدا کند. مزايای دستگاه لیزر کندلا دایود ادیشن ورژن 2023 كه عبارتند از :

  • تنها دستگاه کندلا دایود ادیشن اورجینال در ایران
  • سيستم خنك كننده مجزا (ایر کولینگ)
  • دارای طول موج دايود
  • دارای هندپيس غير تماسی و سبک
  • گارانتی و خدمات پس از فروش فوق العاده
  • تولید انرژی در این دستگاه توسط ژنراتور صورت می‌گیرد
  • این دستگاه هزینه مصرفی ندارد

قيمت دستگاه لیزر كندلا 2023 دایود ادیشن

قيمت دستگاه ليزر كندلا به عوامل مختلفی بستگی دارد. شركت داتيس ليزر  با تولید و ارائه  دستگاه اصلی کندلا دایود ادیشن، توانسته گزینه بسيار مناسب و مقرون به صرفه ای را ارائه نماید. دستگاه لیزر کندلا 2023 با توجه به انواع مختلفی که دارد هر کدام دارای قابلیت‌های منحصر به فردی هستند که یکی از مهمترین آن ها ورژن دایود ادیشن آن است.

در حال حاضر قیمت دستگاه لیزر کندلا 2023 در آمريكا، به طور ميانگين، بين 90 تا 100 هزار دلار است كه با احتساب نرخ روز ارز در ايران، قيمتی معادل با 6 الی 7 ميليارد تومان در ايران پيدا می‌كند.

با توجه به اينكه دستگاه ليزر الکساندرایت كندلا، ويژگی‌ها و قابليت‌های بسيار خوبی دارد، قيمت بسيار بالايی نيز دارد و به نظر می‌رسد اين ميزان سرمايه گذاری برای خريد دستگاه كندلا اورجينال در ايران توجيه اقتصادی ندارد. 

شما می‌توانيد با خريد دستگاه ليزر كندلا دایود ادیشن از شركت داتيس ليزر، علاوه بر سرمايه گذاری با هزينه كم‌تر، کیفیت بالاتر و خدمات پس از فروش به مراتب بهتری را دريافت كنيد. 

سیستم خنک کننده دستگاه لیزر کندلا دایود ادیشن 

سیستم خنک کننده دستگاه کندلا یا به اصطلاح ایر کولینگ دستگاه بصورت مجزا هست؛ این سیستم در حین لیزر کردن به هند پیس متصل شده و با دمیدن باد خنک به سطح پوست افراد دمای سطح پوست را تا منفی ۱۵ درجه کاهش میدهد.

خرید دستگاه لیزر کندلا دایود ادیشن از شرکت داتیس لیزر

مزايای خريد دستگاه ليزر كندلا دایود ادیشن از شركت داتيس ليزر بسيار متنوع است كه مهم‌ترين ويژگی آن را می‌توان قيمت بسيار مناسب آن دانست. از مزيت‌های ديگر خريد دستگاه ليزر كندلا دایود ادیشن از شركت داتيس ليزر را می‌توان شرايط خرید اقساطی (بدون بهره) و خرید نقد(با احتساب تخفیف) همراه با  گارانتی و وارانتی بسيار مناسب محصولات دانست. 

شما برای خريد دستگاه ليزر كندلا دایود ادیشن  می‌توانيد در ابتدا ۴۰ درصد از مبلغ كل را بپردازيد و مابقی مبلغ را در اقساط بلند مدت و بدون بهره پرداخت كنيد.

نكته قابل توجه اين است كه شركت داتيس ليزر تا 12 ماه به صورت بی قيد و شرط دستگاه‌ خود را گارانتی می‌كند و در صورت بروز هرگونه مشكل، شركت دستگاه شما را بدون هزينه دريافت و بررسی می‌كند و بعد از رفع مشكل برای شما ارسال می‌نماید.

همچنين شركت داتيس ليزر تا 2 ماه محصولات خود را وارانتی می‌كند؛ به اين صورت كه اگر به هر دليلی شما از كيفيت و جوابدهی دستگاه ناراضی بوديد، شركت دستگاه را از شما دريافت می‌كند و تمام مبلغ پرداختی شما را بدون هيچگونه كسری به شما بر می‌گرداند تا حس خوب خرید و همراه بودن با داتیس لیزر از خاطر شما فراموش نشود.

نمایندگی فروش دستگاه لیزر کندلا دایود ادیشن در ایران

شرکت داتیس لیزر تنها نماینده فروش دستگاه لیزر کندلا دایود ادیشن در ایران است که با در اختیار گرفتن نمایندگی شرکت آلپاین‌تک از کشور انگلستان اقدام به تولید و عرضه این دستگاه کرده است. کلیه دستگاه‌های لیزر، قابلیت استعلام گرفتن از این شرکت را دارند.

جهت خرید دستگاه لیزر کندلا و اطلاع از قیمت دستگاه لیزر کندلا می‌توانید با کارشناسان فروش و مشاوران ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما همواره در تلاش هستند تا به بهترین نحو ممکن شما را در خریدی مطمئن راهنمایی کنند. همچنین شما میتوانید با پر کردن فرم های موجود در صفحات نیز از مشاوره رایگان ما بهره‌مند شوید.

سوالات متداول

آیا دستگاه لیزر کندلا اصل در ایران موجود می باشد؟

بله دستگاه ليزر كندلا اصل در ايران موجود هست ولی فقط دستگاه‌هایی هستند که از چندین سال قبل وارد ايران شدند و دیگر بعد از تحریم وارد کشور نشدند. دستگاه لیزر کندلا ایود ادیشن از لحاظ ظاهری کاملاً مشابه کندلا آمریکایی است. 

دستگاه لیزر کندلا دایود ادیشن برای چه نوع پوستی مناسب است؟

دستگاه لیزر کندلا دایود ادیشن به دلیل داشتن طول موج دایود  برای طیف‌های پوستی گندم‌گون طراحی شده است. به طور کلی این دستگاه برای طیف پوست ایرانی‌ها بسیار مناسب است. 

فرق کندلا و الکساندرایت چیست؟

 به طور کل این دو قابل قیاس با هم نیستند. الکساندرایت در واقع نام یک طول موج است و کندلا نام یکی از برند های تولید کننده دستگاه لیزر است.

 آیا استفاده از دستگاه لیزر کندلا برای مراجعین درد و سوزش یا حساسیتی به همراه دارد ؟

خوشبختانه خیر. چراکه این دستگاه دارای ایرکولینگ مجزا بوده و قبل از زدن شات، دمای سطح پوست فرد را تا حدود منفی ۱۵ الی ۲۰ درجه پایین می آورد. به همین دلیل فرد احساس هیچگونه درد و سوزشی در پوست خود نخواهد کرد.

آیا این دستگاه لیزر برای رفع دائمی موهای زائد بدن کارساز است ؟

این دستگاه جزو بهترین دستگاه‌های لیزر موجود در کشور است و با توجه به مزایا و قدرتی که دارد در تعداد جلسات محدود و با کمترین سوزش یا آسیب برای رفع موهای زاید بسیار مناسب است.

Jan 01, 2021

ISO IEC 62304:2015 

نرم افزار وسیله پزشکی

Jan 01, 2021
Nov 20, 2022

استاندارد ایزو صلاحیت آزمایشگاه های انجام دهنده آزمون و کالیبراسیون

iso/iec17025

استاندارد ایزو صلاحیت آزمایشگاه های انجام دهنده آزمون و کالیبراسیون

Nov 20, 2022
Feb 28, 2023

استاندارد ایزو مدیریت کیفیت تجهیزات پزشکی

iso13485:2016

 ایزو مدیریت کیفیت تجهیزات پزشکی

Feb 28, 2023
Jun 12, 2023

ISO IEC 60601-1:2005

استاندارد ایمنی عمومی الکتریکی تجهیزات پزشک

Jun 12, 2023
Jun 12, 2023

ISO AMD1:2012

استاندارد ایمنی عمومی الکتریکی تجهیزات پزشک

Jun 12, 2023
Jun 12, 2023

ISO AMD2:2020

استاندارد ایمنی عمومی الکتریکی تجهیزات پزشک

Jun 12, 2023
Jun 12, 2023

ISO IEC 60601-2-22:2019 

استاندارد اختصاصی لیزر

Jun 12, 2023

22 دیدگاه

  • من این دستگاه رو در تاریخ 20 مهر تحویل گرفتم، از لحاظ ظاهری واقعا مشابه کندلا اصلی هست و از جوابدهی هم مشتریا راضی هستن. ممنون از شرکت داتیس لیزر

    • سلام وقت بخیر، بله، به دلیل گستردگی فعالیت داتیس لیزر در سرتاسر ایران، تعداد زیادی از مشتریان ما غیرحضوری خرید می‌کنند.

    • با سلام و احترام، وقت بخیر
      برای اطلاع از قیمت دستگاه‌ها و شرایط فروش ویژه با شماره ۰۲۱۹۹۰۹۱۹۹۹ تماس بگیرید و یا با پر کردن فرم و واردکردن شماره تماس، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  • سلام وقتتون بخیر، فروش اقساطی لیست قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت به چه صورت هست؟

    • با سلام و احترام، وقت شما بخیر
      برای اطلاع از شرایط اقساطی شرکت داتیس لیزر با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا به بهترین نحو ممکن شما را راهنمایی کنند و کلیه شرایط پرداخت اقساطی را برای شما توضیح بدهند.

    • با سلام و احترام، وقت شما هم بخیر
      بله در حال حاضر تخفیف ویژه‌ای رو برای نمایشگاه در نظر گرفتیم، اگر در نمایشگاه ایران هلث قصد خرید دارید میتونید از کد تخفیف 130 میلیون تومانی ما استفاده کنید.

  • گارانتی دستگاه لیزر کندلا به چه صورت است؟ چه شرایطی داره ؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • با سلام و احترام، وقت شما بخیر؛
      دستگاه لیزر کندلا در حال حاضر 12ماه گارانتی به همراه 2 ماه تست کیفیت یا وارانتی دارد. اگر هر سوال دیگه ای هم دارید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا به بهترین نحو ممکن شما را راهنمایی کنیم.

    • سلام آقای خالصی وقتتون بخیر؛ شما میتوانید با شماره ۰۲۱۹۱۰۹۱۹۹۹ تماس بگیرید و یا شماره تماستونو داخل فرم پر کنید تا در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم.

    • سلام وقتتون بخیر باشه،
      برای خرید اقساطی دستگاه لیزر کندلا با شماره تماس ۹۱۰۹۱۹۹۹-۰۲۱ تماس بگیرید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *