border

ویژگی‌های شاخص دستگاه لاغری آر اف کویتیشن

دارای یک هندپیس کویتیشن موثر در لاغری و 3 هندپیس RF موثر در لیفت و جوانسازی
کاهش تضمینی ۳ تا ۵ سایز در کمتر از ۳ ماه
قابلیت استفاده در نواحی شکم، پهلو، ران، بازو، کمر و ساق پا
دوره ی درمانی کوتاه با ماندگاری عالی بلند مدت
روش درمانی غیر تهاجمی و بدون درد و عارضه جانبی
منوی کاربری آسان و هوشمند با پیشرفته ترین تکنولوژی
استاندارد ایزو صلاحیت آزمایشگاه های انجام دهنده آزمون و کالیبراسیون
استاندارد ایزو مدیریت کیفیت تجهیزات پزشکی

اشتراک گذاری :

شرایط فروش به صورت اقساط

برای راحتی شما مشتریان عزیز، شرکت داتیس لیزر شرایط فروش ویژه به صورت اقساط بدون بهره را فراهم کرده. شما میتوانید با پرداخت ۵۰ درصد از مبلغ کل قرارداد، دستگاه را  تحویل بگیرید و مابقی مبلغ قرارداد را به صورت اقساط 8 ماهه پرداخت کنید.

گارانتی 12 ماهه

شرکت داتیس لیزر تمامی دستگاه های پزشکی زیبایی خود را تا 12 ماه گارانتی میکند و در صورت خرابی دستگاه دستگاه جایگزین برای مشتریان ارسال میشود تا مشکل دستگاه اصلی برطرف شود. در کنار گارانتی، ۱۰ سال نیز خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه خواهد شد.

وارانتی بازگشت وجه

شرکت داتیس لیزر به صورت اختصاصی تمامی دستگاه های خود را از نظر کیفیت و جوابدهی 2 ماه وارانتی خواهد کرد که این موضوع در قرارداد نیز ذکر میشود. در صورت عدم رضایت مشتری از جوابدهی و کیفیت و ایجاد هر گونه درد و سوختگی شرکت دستگاه را پس گرفته و کل مبلغ پرداختی را بدون هیچ گونه کسورات بازمیگرداند.

سوالات متداول

تعداد جلسات مورد نیاز و فاصله بین هر جلسه جهت استفاده از دستگاه به چه صورت میباشد ؟

معمولا جوابدهی این دستگاه 10 الی 12 جلسه و فاصله ی بین هر جلسه بین 7 تا 10 روز میباشد.

چه کسانی نمیتوانند از دستگاه آر اف کویتیشن استفاده کنند ؟

  • افراد دیابتی با قند خون کنترل نشده
  • افراد دارای نارسایی قلبی و یا استفاده از باتری های قلبی 
  • افرادی با نارسایی کلیه 
  • افرادی که دارای مشکلات کبدی یا دارای کبد چرب میباشند.
  • خانم های باردار 
  • افرادی که در بدن خود فلزاتی مانند ایمپلنت ، پروتز های فلزی و غیره دارند.
  • افرادی که کلسترول خون بالاتر از 300 دارند.
  • افرادی که فشار خون بالا دارند
  • افرادی که بیماری های پوستی مانند کهیر و غیره دارند.

کار هایی که قبل و بعد هر جلسه جهت استفاده از دستگاه آر اف کیویتشن باید انجام داد چیست ؟

  1. از دو روز قبل از انجام جلسه تا روز انجام باید روزانه بین 1.5 تا 2  لیتر آب مصرف کرد
  2. از 2 ساعت قبل از انجام جلسه نباید مواد غذایی مصرف شود
  3. جهت استفاده از این دستگاه باید 1 ماه از سولاریوم گذشته باشد.

عوارض استفاده از دستگاه آر اف کویتیشن چیست ؟

خوشبختانه از این دستگاه عارضه جانی خاصی گزارش نشده است.

 

مشخصات فنی

AC 220V±10% 50Hz , AC 110V±10% 60Hz Power Supply
8.4inch LCD Touch Screen Display
800w Max Power Consumption
Vacuum Biopolar: 0-80kpa , Cavitation Frequency 40Kh , RF Face/Body/Eye Frequency: 5MHz Hand Piece
Pulsed Vacuum Suction Model
100w (Max) Cavitation Power
15kg G Weight

نقد و بررسی محصول

معرفی دستگاه لاغری آر اف کویتیشن

با توجه به اینکه چاقی دیگر تنها یک فرم نامطلوب از اندام انسان نیست و می تواند بیماری­های زیادی را با خود به دنبال داشته باشد، بدیهی است که افراد چاق، خواهان کاهش وزن و لاغری باشند. متاسفانه کاهش وزن و لاغر شدن، پروسه سخت و گاها طاقت فرسایی است که شاید حتی نتیجه دلخواه افراد را رقم نزند؛ برای همین دستگاه لاغری آر اف کویتیشن به عنوان یک روش درمانی غیر تهاجمی برای کاهش وزن به میان آمده است تا تمام معادلات ذهنی شما را از لاغر شدن دردناک و سخت، به هم بزند!

دستگاه لاغری کویتیشن یک دستگاه برای درمان چاقی و کاهش سایز است که با استفاده از امواج اولتراسوند با فرکانس بالا منجر به در هم شکستن سلول­های چربی و کوچک­تر شدن آن­ها می­شود. پس از انجام این فرآیند، ذرات چربی جذب رگ­های لنفاوی شده و از طریق ادرار و مدفوع دفع می­شوند. در واقع بزرگ­ترین ویژگی­ مثبتی که استفاده از دستگاه لاغری آر اف با خود به دنبال دارد، عدم نیاز به هیچگونه برش است که در نتیجه اثری از جای زخم بر روی بدن شما باقی نخواهد ماند و همچنین دوره نقاهتی نیز نخواهید داشت. به بیان ساده تر، دستگاه لاغری آر اف کویتیشن روش درمانی کاملا غیر تهاجمی دارد. از این رو هر کلینیکی یا هر فرد متخصصی که این دستگاه را برای درمان مراجعین خود داشته باشد، می­تواند در کوتاه­ترین زمان ممکن، بهترین خدمات لاغری بدون عوارض را ارائه دهد. بنابراین اگر به دنبال یک دستگاه با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه و کارآمد هستین، دستگاه لاغری آر اف کویتیشن شما را شگفت زده خواهد کرد.عکس دستگاه RF Cavitation

RF کویتیشن چیست؟

همان­طور که پیش از این توضیح دادیم، کویتیشن (Cavitation) به عنوان روشی برای درمان چاقی شناخته می­شود که از امواج اولتراسوند یا رادیو فرکانس (RF) برای کوچک­تر کردن قطعه های چربی استفاده می­کند تا در نهایت ذرات کوچک شده به رگ­های لنفاوی جذب شده و با ادرار و مدفوع، برای همیشه از بدن شما وداع بگویند. این روش غیرتهاجمی است و در آن گذراندن دوره نقاهت بر اثر وجود جای زخم یا برش، معنایی ندارد. البته ناگفته نماند که آر اف کویتیشن معجزه نمی‌­کند و اگر شما قوانین کلی لاغر شدن رعایت نکنید، نمی توانید انتظار کاهش وزن داشته باشید. به این صورت که نباید همزمان با دفع چربی­ها مقدار زیادی کالری مصرف کنید و چربی­های در هم شکسته شده را جایگزین کنید. دستگاه لاغری آر اف کویتیشن با مکمل خود یعنی رژیم غذایی مناسب، به شما کمک می­کند که پس از تمام شدن دوره درمان، نتیجه دلخواه خود را مشاهده کنید.

همچنین خوب است  اشاره کنیم که دستگاه لاغری کویتیشن از ماساژ LPG بهره می­برد تا افزون بر لاغری موضعی چشم­گیر، به درمان افتادگی پوست و حذف چروک­های پوستی نیز کمک کند. متاسفانه بسیاری از لاغر شدن­ها  با خود افتادگی و چین و چروک­های پوستی را به ارمغان می‌آورند که حاصل از حذف چربی و عدم کاهش حجم پوست است؛ روش غیر تهاجمی کویتیشن به شما کمک می­کند که علاوه بر اندامی خوش فرم، پوستی سالم و ترمیم شده داشته باشید.

به صورت کلی دستگاه لاغری آر اف کویتیشن از به صورت همزمان از مکانیسم کویتیشن و رادیو فرکانس آر اف استفاده می­کند تا نتایج زیر را به دنبال آورد:

کویتیشن (Cavitation)

مکانیسم کویتیشن برای لیزر چربی و کم کردن سلول­های چربی، فارغ از اقدامات تهاجمی است که در کنار رژیم غذایی مناسب و پیاده روی، کاهش وزن مطلوبی را نتیجه می­دهد.

آر اف (RF)

رادیو فرکانس آر اف برای رفع سلولیت و جوانسازی پوست با استفاده از کلاژن سازی و قوام الاستین است که احتمال چروک شدن و افتادگی پوست را تا حد زیادی کنترل می­کند.

مزایای استفاده از دستگاه آر اف کویتیشن

از جمله مهم­ترین ویژگی­ها و مزیت­های دستگاه لاغری کویتیشن، می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهبود حالت پوست پرتقالی بدن
    گفتیم که رادیو فرکانس آر اف منجر به جوانسازی پوست و تقویت کلاژن سازی می­شود، لذا عارضه پوست پرتقالی که در اثر افزایش سن و لاغری سریع رخ می­دهد، به وسیله دستگاه لاغری آر اف بهبود پیدا می­کند.
  • کمک به چربی سوزی، لاغر شدن و بهبود فرم اندام
    مهم­ترین کاربرد دستگاه لاغری کویتیشن، کمک به چربی سوزی است که با چربی سوزی غیر تهاجمی به این فرآیند کمک می­کند.
  • سهولت در کاربری
    استفاده از دستگاه لاغری آر اف ساده است و همان­طور که گفتیم درد و جراحت در پی ندارد.
  • کاربری بدون درد
    عدم نیاز به برش، جای زخم، نداشتن دوره نقاهت و عدم درد، بهترین ویژگی­های این دستگاه هستند که افراد را به سمت درمان سوق می­دهند.
  • تقویت خاصیت ارتجاعی پوست
    زمانی که خاصیت ارتجاعی پوست بیشتر شود، افتادگی و چین و چروک پوست کاهش می یابد، به همین سبب دستگاه لاغری آر اف کویتیشن افزون بر تناسب اندام، زیبایی پوستی را نیز به ارمغان می آورد.  
  • افزایش گردش خون و متابولیسم
    کمک به افزایش گردش خون و متابولیسم سبب برطرف شدن مشکلات رایجی چون بهبود رنگ پوست، لاغری، رفع غبغب، تقویت خاصیت ارتجاعی پوست، بهبود پوست پرتقالی و.. می­شود که استفاده از دستگاه مذکور مسبب اصلی این فرآیند است.
  • تضمین لاغری بدون بازگشت در صورت رعایت رژیم غذایی و بهره مندی از تحرک کافی
    بدون ذره ای شک اعلام می­کنیم که اگر پس از اتمام دوره درمان، سبک زندگی سالم داشته باشید و در تغذیه خود زیاده روی نکنید و پیاده روی منظم داشته باشید، لاغری شما بدون بازگشت خواهد بود.
  • از بین بردن سلولیت
    به تجمیع توده­های چربی در سطح پوست قسمت­هایی چون باسن، ران و.. سلولیت گفته می­شود که پوست را به سمت بالا می کشاند. در واقع سلولیت عامل اصلی بروز ناهماهنگی بر روی سطح پوست است که ظاهر خوشایندی ندارد. دستگاه لاغری آر اف کویتیشن این ناهماهنگی در توزیع چربی را نیز از بین می­برد.
  • تقویت کلاژن سازی بدن و قوام الاستین
    کلاژن یکی از پروتئین­های ضروری برای پوست است که متاسفانه با افزایش سن، ساخت آن در بدن کم­تر می­شود و به همین دلیل پوست حالت جوانی و شادابی خود را از دست می­دهد، از طرف دیگر الاستین یکی از پروتئین­های ساختاری است که در بافت­های مختلف الاستیک وجود دارد و خاصیت ارتجاعی پوست را به ارمغان می آورد؛ به همین سبب با تقویت کلاژن سازی بدن و قوام الاستین از طریق دستگاه کویتیشن، می­توان شادابی و زیبایی پوست بدن را تضمین کرد.
  • فعال کردن جریان خون و اکسیژن در پوست
    می­دانیم که جریان خون و اکسیژن در پوست می تواند تا حد زیادی به سلامت آن کمک کند، برای همین به منظور کاهش وزن حتما باید از روشی استفاده کنید که این دو فاکتور را برای پوست شما به دنبال داشته باشد.
  • جلوگیری از افتادگی پوست و رفع آن
    همان­طور که بارها اشاره کردیم مزیت اصلی دستگاه لاغری آر اف، جلوگیری از افتادگی پوست و رفع آن است که عموما در کاهش وزن­های سریع بسیار اتفاق می­افتد.
  • قابلیت درمان چربی­های موضعی مانند چربی­های موجود در بازوها، شکم، پهلو، شانه، باسن، داخل ران­ها، غبغب
    چربی­های موضعی می­توانند همان سلولیت باشند که سطحی از پوست یک قسمت را درگیر می­کنند؛ در واقع قابلیت درمان چربی­های موضعی از طریق دستگاه لاغری آر اف، گزینه خوبی برای افرادی است که تنها در چاقی یک قسمت از بدن خود مشکل دارند. ناگفته نماند که این ویژگی­ها و مزایا با رعایت رژیم غذایی مطلوب و تحرک کافی، برای یک عمر قابل تضمین هستند.

ویژگی­های کاربردی دستگاه لاغری کویتیشن

از ویژگی­های ساختاری دستگاه لاغری کویتیشن، موارد زیر هستند که کاهش وزن را به یک پروسه سهل و بدون درد تبدیل می­کنند:

  • دارای هندپیس کویتیشن موثر در لاغری و 3 هندپیس RF موثر در لیفت و جوانسازی
  • کاهش تضمینی 3 تا 5 سایز در کم­تر از 3 ماه
  • قابلیت استفاده در نواحی شکم، پهلو، ران، بازو، کمر و ساق پا
  • دوره درمانی کوتاه با ماندگاری عالی و بلند مدت
  • روش درمانی غیر تهاجمی و بدون درد و عارضه جانبی
  • منوی کاربری آسان و هوشمند با پیشرفته ترین تکنولوژی

همچنین قابل بیان است که دستگاه لاغری آر اف کویتیشن هیچ هزینه مصرفی را در طول مدت زمان زیاد شامل نمی­شود و تنها نیازمند سرویس­های دوره­ای است که شرکت داتیس لیزر به صورت کاملا رایگان برای شما انجام می­دهد.

معرفی اجزاء دستگاه لاغری کویتیشن

دستگاه لاغری دارای 1 هندپیس کویتیشن، 1 هندپیس وکیوم بای پولار و 3 هندپیس مخصوص بدن، صورت و دور چشم است که هر کدام وظیفه منحصر به خود را دارد:

هندپیس ­های دستگاه لاغری آر اف کویتیشن

هندپیس کویتیشن  40KHz آر اف کویتیشن با ایجاد امواج اولتراسوند به لایه­های زیرین پوست نفوذ می­کند و از طریق ایجاد لرزش و ویبره منجر به شکستن توده­های چربی می­شود. این هندپیس با فرکانس 40 کیلوهرتزی، بیشترین فرکانس را در بین دستگاه­های مشابه دارد که برای نواحی شکم، پهلو، کمر، ران پا، ساق پا و پشت بازو قابل استفاده است.

هندپیس وکیوم بایپولار آر اف کویتیشن

به منظور جلوگیری از جمع شدن چربی­های آزاد شده در یک ناحیه تعبیه شده و هدایت سلول­های چربی برای دفع آن­ها از بدن، هندپیس وکیوم بایپولار آر اف کویتیشن کاربرد دارد که در بهبود گردش خون و متابولیسم بدن نیز نقش موثری را ایفا می­کند. این هندپیس دارای قابلیت تنظیم فشار 0 تا 80 کیلو پاسکال، بهترین تاثیر ممکن را در میان دستگاه­ها مشابه دارد. همچنین این هندپیس شامل قابلیت تنظیم مدت زمان عملکرد و مدت زمان استراحت می­شود.

3 عدد هندپیس آر اف 5MHz دستگاه آر اف کویتیشن

وظیفه این هندپیس ساطع کردن امواج رادیو فرکانسی از خود است که باعث لیفت و کلاژن سازی در ناحیه مورد نظر می­شود و جلوگیری از افتادگی و شل شدگی پوست را نیز به همراه می­آورد. از این هندپیس برای صورت، دور چشم، رفع غبغب، لیفت و جوانسازی صورت و رفع چین و چروک­های پوستی، کاربرد دارد. همچنین از هندپیس­های این دستگاه برای رفع سلولیت و درمان واریس پا نیز استفاده می­شود.

برای افرادی که خواستار تهیه این دستگاه هستند و نگران خرابی سریع آن می­‌باشند، خوب است ذکر کنیم که در پشت این دستگاه یک فیلر خارجی وجود دارد که باعث پخش نشدن ژل و مواد دیگر در دستگاه می شود که در نتیجه، احتمال خراب شدن دستگاه به حداقل می­رسد.

خرید دستگاه لاغری آر اف کویتیشن از داتیس لیزر

خرید دستگاه و تجهیزات پزشکی در صورتی می­تواند کارایی مورد نظر را به ارمغان آورد که از یک مجموعه معتبر و متخصص صورت بگیرد. به همین سبب داتیس لیزر اینجاست تا دستگاه لاغری کویتیشن را با بهترین کیفیت به شما مشتریان عزیز ارائه کند. همچنین که شرکت ما به منظور اثبات حسن نیت خود در فروش کالای اصل و باکیفیت شرایط زیر را برای شما در نظر گرفته است:

شرایط فروش به صورت اقساطی

شما می­توانید با پرداخت 50 درصد از مبلغ کل قرارداد، دستگاه را تحویل بگیرید. همچنین که فروش ویژه داتیس لیزر به صورت اقساطی بدون بهره است.

گارانتی 12 ماهه

در صورت خرید دستگاه و مشاهده خرابی، داتیس لیزر دستگاه جایگزین را برای شما ارسال خواهد کرد. پس نیازی نیست که نگران عدم عملکرد درست دستگاه باشید چون ما از کیفیت و اصالت محصول خود مطمئن هستیم.

ضمانت بازگشت وجه

در صورت عدم رضایت مشتری از نظر کیفیت و جوابدهی دستگاه در طول 2 ماه، داتیس لیزر متعهد می­شود که دستگاه را از شما پس گرفته و کل مبلغ پرداختی را بدون هیچگونه کسورات عودت دهد. افزون بر تمام شرایط فوق العاده ای که با خرید دستگاه لاغری کویتیشن خواهید داشت، شرکت ما برای مشاوره رایگان و راهنمایی شما مشتریان عزیز در خدمت است.

سوالات متداول

تعداد جلسات مورد نیاز و فاصله بین هر جلسه جهت استفاده از دستگاه به چه صورت میباشد ؟

معمولا جوابدهی این دستگاه 10 الی 12 جلسه و فاصله ی بین هر جلسه بین 7 تا 10 روز میباشد.

چه کسانی نمیتوانند از دستگاه آر اف کویتیشن استفاده کنند ؟

  • افراد دیابتی با قند خون کنترل نشده
  • افراد دارای نارسایی قلبی و یا استفاده از باتری های قلبی 
  • افرادی با نارسایی کلیه 
  • افرادی که دارای مشکلات کبدی یا دارای کبد چرب میباشند.
  • خانم های باردار 
  • افرادی که در بدن خود فلزاتی مانند ایمپلنت ، پروتز های فلزی و غیره دارند.
  • افرادی که کلسترول خون بالاتر از 300 دارند.
  • افرادی که فشار خون بالا دارند
  • افرادی که بیماری های پوستی مانند کهیر و غیره دارند.

کار هایی که قبل و بعد هر جلسه جهت استفاده از دستگاه آر اف کیویتشن باید انجام داد چیست ؟

  1. از دو روز قبل از انجام جلسه تا روز انجام باید روزانه بین 1.5 تا 2  لیتر آب مصرف کرد
  2. از 2 ساعت قبل از انجام جلسه نباید مواد غذایی مصرف شود
  3. جهت استفاده از این دستگاه باید 1 ماه از سولاریوم گذشته باشد.

عوارض استفاده از دستگاه آر اف کویتیشن چیست ؟

خوشبختانه از این دستگاه عارضه جانی خاصی گزارش نشده است.

 

مشخصات فنی

AC 220V±10% 50Hz , AC 110V±10% 60Hz Power Supply
8.4inch LCD Touch Screen Display
800w Max Power Consumption
Vacuum Biopolar: 0-80kpa , Cavitation Frequency 40Kh , RF Face/Body/Eye Frequency: 5MHz Hand Piece
Pulsed Vacuum Suction Model
100w (Max) Cavitation Power
15kg G Weight

نقد و بررسی محصول

معرفی دستگاه لاغری آر اف کویتیشن

با توجه به اینکه چاقی دیگر تنها یک فرم نامطلوب از اندام انسان نیست و می تواند بیماری­های زیادی را با خود به دنبال داشته باشد، بدیهی است که افراد چاق، خواهان کاهش وزن و لاغری باشند. متاسفانه کاهش وزن و لاغر شدن، پروسه سخت و گاها طاقت فرسایی است که شاید حتی نتیجه دلخواه افراد را رقم نزند؛ برای همین دستگاه لاغری آر اف کویتیشن به عنوان یک روش درمانی غیر تهاجمی برای کاهش وزن به میان آمده است تا تمام معادلات ذهنی شما را از لاغر شدن دردناک و سخت، به هم بزند!

دستگاه لاغری کویتیشن یک دستگاه برای درمان چاقی و کاهش سایز است که با استفاده از امواج اولتراسوند با فرکانس بالا منجر به در هم شکستن سلول­های چربی و کوچک­تر شدن آن­ها می­شود. پس از انجام این فرآیند، ذرات چربی جذب رگ­های لنفاوی شده و از طریق ادرار و مدفوع دفع می­شوند. در واقع بزرگ­ترین ویژگی­ مثبتی که استفاده از دستگاه لاغری آر اف با خود به دنبال دارد، عدم نیاز به هیچگونه برش است که در نتیجه اثری از جای زخم بر روی بدن شما باقی نخواهد ماند و همچنین دوره نقاهتی نیز نخواهید داشت. به بیان ساده تر، دستگاه لاغری آر اف کویتیشن روش درمانی کاملا غیر تهاجمی دارد. از این رو هر کلینیکی یا هر فرد متخصصی که این دستگاه را برای درمان مراجعین خود داشته باشد، می­تواند در کوتاه­ترین زمان ممکن، بهترین خدمات لاغری بدون عوارض را ارائه دهد. بنابراین اگر به دنبال یک دستگاه با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه و کارآمد هستین، دستگاه لاغری آر اف کویتیشن شما را شگفت زده خواهد کرد.عکس دستگاه RF Cavitation

RF کویتیشن چیست؟

همان­طور که پیش از این توضیح دادیم، کویتیشن (Cavitation) به عنوان روشی برای درمان چاقی شناخته می­شود که از امواج اولتراسوند یا رادیو فرکانس (RF) برای کوچک­تر کردن قطعه های چربی استفاده می­کند تا در نهایت ذرات کوچک شده به رگ­های لنفاوی جذب شده و با ادرار و مدفوع، برای همیشه از بدن شما وداع بگویند. این روش غیرتهاجمی است و در آن گذراندن دوره نقاهت بر اثر وجود جای زخم یا برش، معنایی ندارد. البته ناگفته نماند که آر اف کویتیشن معجزه نمی‌­کند و اگر شما قوانین کلی لاغر شدن رعایت نکنید، نمی توانید انتظار کاهش وزن داشته باشید. به این صورت که نباید همزمان با دفع چربی­ها مقدار زیادی کالری مصرف کنید و چربی­های در هم شکسته شده را جایگزین کنید. دستگاه لاغری آر اف کویتیشن با مکمل خود یعنی رژیم غذایی مناسب، به شما کمک می­کند که پس از تمام شدن دوره درمان، نتیجه دلخواه خود را مشاهده کنید.

همچنین خوب است  اشاره کنیم که دستگاه لاغری کویتیشن از ماساژ LPG بهره می­برد تا افزون بر لاغری موضعی چشم­گیر، به درمان افتادگی پوست و حذف چروک­های پوستی نیز کمک کند. متاسفانه بسیاری از لاغر شدن­ها  با خود افتادگی و چین و چروک­های پوستی را به ارمغان می‌آورند که حاصل از حذف چربی و عدم کاهش حجم پوست است؛ روش غیر تهاجمی کویتیشن به شما کمک می­کند که علاوه بر اندامی خوش فرم، پوستی سالم و ترمیم شده داشته باشید.

به صورت کلی دستگاه لاغری آر اف کویتیشن از به صورت همزمان از مکانیسم کویتیشن و رادیو فرکانس آر اف استفاده می­کند تا نتایج زیر را به دنبال آورد:

کویتیشن (Cavitation)

مکانیسم کویتیشن برای لیزر چربی و کم کردن سلول­های چربی، فارغ از اقدامات تهاجمی است که در کنار رژیم غذایی مناسب و پیاده روی، کاهش وزن مطلوبی را نتیجه می­دهد.

آر اف (RF)

رادیو فرکانس آر اف برای رفع سلولیت و جوانسازی پوست با استفاده از کلاژن سازی و قوام الاستین است که احتمال چروک شدن و افتادگی پوست را تا حد زیادی کنترل می­کند.

مزایای استفاده از دستگاه آر اف کویتیشن

از جمله مهم­ترین ویژگی­ها و مزیت­های دستگاه لاغری کویتیشن، می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهبود حالت پوست پرتقالی بدن
    گفتیم که رادیو فرکانس آر اف منجر به جوانسازی پوست و تقویت کلاژن سازی می­شود، لذا عارضه پوست پرتقالی که در اثر افزایش سن و لاغری سریع رخ می­دهد، به وسیله دستگاه لاغری آر اف بهبود پیدا می­کند.
  • کمک به چربی سوزی، لاغر شدن و بهبود فرم اندام
    مهم­ترین کاربرد دستگاه لاغری کویتیشن، کمک به چربی سوزی است که با چربی سوزی غیر تهاجمی به این فرآیند کمک می­کند.
  • سهولت در کاربری
    استفاده از دستگاه لاغری آر اف ساده است و همان­طور که گفتیم درد و جراحت در پی ندارد.
  • کاربری بدون درد
    عدم نیاز به برش، جای زخم، نداشتن دوره نقاهت و عدم درد، بهترین ویژگی­های این دستگاه هستند که افراد را به سمت درمان سوق می­دهند.
  • تقویت خاصیت ارتجاعی پوست
    زمانی که خاصیت ارتجاعی پوست بیشتر شود، افتادگی و چین و چروک پوست کاهش می یابد، به همین سبب دستگاه لاغری آر اف کویتیشن افزون بر تناسب اندام، زیبایی پوستی را نیز به ارمغان می آورد.  
  • افزایش گردش خون و متابولیسم
    کمک به افزایش گردش خون و متابولیسم سبب برطرف شدن مشکلات رایجی چون بهبود رنگ پوست، لاغری، رفع غبغب، تقویت خاصیت ارتجاعی پوست، بهبود پوست پرتقالی و.. می­شود که استفاده از دستگاه مذکور مسبب اصلی این فرآیند است.
  • تضمین لاغری بدون بازگشت در صورت رعایت رژیم غذایی و بهره مندی از تحرک کافی
    بدون ذره ای شک اعلام می­کنیم که اگر پس از اتمام دوره درمان، سبک زندگی سالم داشته باشید و در تغذیه خود زیاده روی نکنید و پیاده روی منظم داشته باشید، لاغری شما بدون بازگشت خواهد بود.
  • از بین بردن سلولیت
    به تجمیع توده­های چربی در سطح پوست قسمت­هایی چون باسن، ران و.. سلولیت گفته می­شود که پوست را به سمت بالا می کشاند. در واقع سلولیت عامل اصلی بروز ناهماهنگی بر روی سطح پوست است که ظاهر خوشایندی ندارد. دستگاه لاغری آر اف کویتیشن این ناهماهنگی در توزیع چربی را نیز از بین می­برد.
  • تقویت کلاژن سازی بدن و قوام الاستین
    کلاژن یکی از پروتئین­های ضروری برای پوست است که متاسفانه با افزایش سن، ساخت آن در بدن کم­تر می­شود و به همین دلیل پوست حالت جوانی و شادابی خود را از دست می­دهد، از طرف دیگر الاستین یکی از پروتئین­های ساختاری است که در بافت­های مختلف الاستیک وجود دارد و خاصیت ارتجاعی پوست را به ارمغان می آورد؛ به همین سبب با تقویت کلاژن سازی بدن و قوام الاستین از طریق دستگاه کویتیشن، می­توان شادابی و زیبایی پوست بدن را تضمین کرد.
  • فعال کردن جریان خون و اکسیژن در پوست
    می­دانیم که جریان خون و اکسیژن در پوست می تواند تا حد زیادی به سلامت آن کمک کند، برای همین به منظور کاهش وزن حتما باید از روشی استفاده کنید که این دو فاکتور را برای پوست شما به دنبال داشته باشد.
  • جلوگیری از افتادگی پوست و رفع آن
    همان­طور که بارها اشاره کردیم مزیت اصلی دستگاه لاغری آر اف، جلوگیری از افتادگی پوست و رفع آن است که عموما در کاهش وزن­های سریع بسیار اتفاق می­افتد.
  • قابلیت درمان چربی­های موضعی مانند چربی­های موجود در بازوها، شکم، پهلو، شانه، باسن، داخل ران­ها، غبغب
    چربی­های موضعی می­توانند همان سلولیت باشند که سطحی از پوست یک قسمت را درگیر می­کنند؛ در واقع قابلیت درمان چربی­های موضعی از طریق دستگاه لاغری آر اف، گزینه خوبی برای افرادی است که تنها در چاقی یک قسمت از بدن خود مشکل دارند. ناگفته نماند که این ویژگی­ها و مزایا با رعایت رژیم غذایی مطلوب و تحرک کافی، برای یک عمر قابل تضمین هستند.

ویژگی­های کاربردی دستگاه لاغری کویتیشن

از ویژگی­های ساختاری دستگاه لاغری کویتیشن، موارد زیر هستند که کاهش وزن را به یک پروسه سهل و بدون درد تبدیل می­کنند:

  • دارای هندپیس کویتیشن موثر در لاغری و 3 هندپیس RF موثر در لیفت و جوانسازی
  • کاهش تضمینی 3 تا 5 سایز در کم­تر از 3 ماه
  • قابلیت استفاده در نواحی شکم، پهلو، ران، بازو، کمر و ساق پا
  • دوره درمانی کوتاه با ماندگاری عالی و بلند مدت
  • روش درمانی غیر تهاجمی و بدون درد و عارضه جانبی
  • منوی کاربری آسان و هوشمند با پیشرفته ترین تکنولوژی

همچنین قابل بیان است که دستگاه لاغری آر اف کویتیشن هیچ هزینه مصرفی را در طول مدت زمان زیاد شامل نمی­شود و تنها نیازمند سرویس­های دوره­ای است که شرکت داتیس لیزر به صورت کاملا رایگان برای شما انجام می­دهد.

معرفی اجزاء دستگاه لاغری کویتیشن

دستگاه لاغری دارای 1 هندپیس کویتیشن، 1 هندپیس وکیوم بای پولار و 3 هندپیس مخصوص بدن، صورت و دور چشم است که هر کدام وظیفه منحصر به خود را دارد:

هندپیس ­های دستگاه لاغری آر اف کویتیشن

هندپیس کویتیشن  40KHz آر اف کویتیشن با ایجاد امواج اولتراسوند به لایه­های زیرین پوست نفوذ می­کند و از طریق ایجاد لرزش و ویبره منجر به شکستن توده­های چربی می­شود. این هندپیس با فرکانس 40 کیلوهرتزی، بیشترین فرکانس را در بین دستگاه­های مشابه دارد که برای نواحی شکم، پهلو، کمر، ران پا، ساق پا و پشت بازو قابل استفاده است.

هندپیس وکیوم بایپولار آر اف کویتیشن

به منظور جلوگیری از جمع شدن چربی­های آزاد شده در یک ناحیه تعبیه شده و هدایت سلول­های چربی برای دفع آن­ها از بدن، هندپیس وکیوم بایپولار آر اف کویتیشن کاربرد دارد که در بهبود گردش خون و متابولیسم بدن نیز نقش موثری را ایفا می­کند. این هندپیس دارای قابلیت تنظیم فشار 0 تا 80 کیلو پاسکال، بهترین تاثیر ممکن را در میان دستگاه­ها مشابه دارد. همچنین این هندپیس شامل قابلیت تنظیم مدت زمان عملکرد و مدت زمان استراحت می­شود.

3 عدد هندپیس آر اف 5MHz دستگاه آر اف کویتیشن

وظیفه این هندپیس ساطع کردن امواج رادیو فرکانسی از خود است که باعث لیفت و کلاژن سازی در ناحیه مورد نظر می­شود و جلوگیری از افتادگی و شل شدگی پوست را نیز به همراه می­آورد. از این هندپیس برای صورت، دور چشم، رفع غبغب، لیفت و جوانسازی صورت و رفع چین و چروک­های پوستی، کاربرد دارد. همچنین از هندپیس­های این دستگاه برای رفع سلولیت و درمان واریس پا نیز استفاده می­شود.

برای افرادی که خواستار تهیه این دستگاه هستند و نگران خرابی سریع آن می­‌باشند، خوب است ذکر کنیم که در پشت این دستگاه یک فیلر خارجی وجود دارد که باعث پخش نشدن ژل و مواد دیگر در دستگاه می شود که در نتیجه، احتمال خراب شدن دستگاه به حداقل می­رسد.

خرید دستگاه لاغری آر اف کویتیشن از داتیس لیزر

خرید دستگاه و تجهیزات پزشکی در صورتی می­تواند کارایی مورد نظر را به ارمغان آورد که از یک مجموعه معتبر و متخصص صورت بگیرد. به همین سبب داتیس لیزر اینجاست تا دستگاه لاغری کویتیشن را با بهترین کیفیت به شما مشتریان عزیز ارائه کند. همچنین که شرکت ما به منظور اثبات حسن نیت خود در فروش کالای اصل و باکیفیت شرایط زیر را برای شما در نظر گرفته است:

شرایط فروش به صورت اقساطی

شما می­توانید با پرداخت 50 درصد از مبلغ کل قرارداد، دستگاه را تحویل بگیرید. همچنین که فروش ویژه داتیس لیزر به صورت اقساطی بدون بهره است.

گارانتی 12 ماهه

در صورت خرید دستگاه و مشاهده خرابی، داتیس لیزر دستگاه جایگزین را برای شما ارسال خواهد کرد. پس نیازی نیست که نگران عدم عملکرد درست دستگاه باشید چون ما از کیفیت و اصالت محصول خود مطمئن هستیم.

ضمانت بازگشت وجه

در صورت عدم رضایت مشتری از نظر کیفیت و جوابدهی دستگاه در طول 2 ماه، داتیس لیزر متعهد می­شود که دستگاه را از شما پس گرفته و کل مبلغ پرداختی را بدون هیچگونه کسورات عودت دهد. افزون بر تمام شرایط فوق العاده ای که با خرید دستگاه لاغری کویتیشن خواهید داشت، شرکت ما برای مشاوره رایگان و راهنمایی شما مشتریان عزیز در خدمت است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *