خرید دستگاه لیزر وندورا پلاس
ویژگی های شاخص دستگاه لیزر مو وندورا پلاس

دارای ۳ طول موج الکساندرایت، دایود و اندیگ برای تمامی طیف های پوستی

لیزر بار ساخت شرکت Jenoptik آلمان
با قابلیت انجام 20 میلیون شات
رعایت اصول آرگونومیک در طراحی هندپیس
قابلیت انتخاب طول موج و میزان شدت انرژی

اشتراک گذاری :

شرایط فروش به صورت اقساط

برای راحتی شما مشتریان عزیز، شرکت داتیس لیزر شرایط فروش ویژه به صورت اقساط بدون بهره را فراهم کرده. شما میتوانید با پرداخت ۴۰ درصد از مبلغ کل قرارداد، دستگاه را تحویل بگیرید و مابقی مبلغ قرارداد را به صورت اقساط 12 ماهه پرداخت کنید.

گارانتی 12 ماهه

شرکت داتیس لیزر تمامی دستگاه های پزشکی زیبایی خود را تا 12 ماه گارانتی میکند و در صورت خرابی دستگاه دستگاه جایگزین برای مشتریان ارسال میشود تا مشکل دستگاه اصلی برطرف شود. در کنار گارانتی، ۱۰ سال نیز خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه خواهد شد.

وارانتی بازگشت وجه

شرکت داتیس لیزر به صورت اختصاصی تمامی دستگاه های خود را از نظر کیفیت و جوابدهی 2 ماه وارانتی خواهد کرد که این موضوع در قرارداد نیز ذکر میشود. در صورت عدم رضایت مشتری از جوابدهی و کیفیت و ایجاد هر گونه درد و سوختگی شرکت دستگاه را پس گرفته و کل مبلغ پرداختی را بدون هیچ گونه کسورات بازمیگرداند.

سوالات متداول

آیا لیزر کردن با دستگاه لیزر وندورا پلاس موجب درد و سوختگی می شود ؟

این دستگاه مجهز به TEC سیستم خنک کننده بسیار قوی برای تماس با پوست می باشد که می تواند با وجود این قابلیت، توان های بالای لیزر را بدون درد و سوختگی روی سطح پوست اعمال نماید.

چرا باید قبل از لیزر موهای زائد ، آنها را شیو کنیم؟

برای لیزر موهای زائد که کاری در لایه میانی پوست و رویش مو صورت می گیرد، می بایست موهای زائد طولی بین ۱ تا ۲ میلی متر داشته باشند. از سوی دیگر چنانچه موهای زائد بلند از میزان گفته شده باشد ، مانع از رسیدن انرژی به فولیکول مو می گردد. در نتیجه اثربخشی آن را کاهش می دهد.

چرا می بایست حداقل چهار هفته از اپیلاسیون و وکس قبل از لیزر خودداری نماییم؟

اپیلاسیون و وکس مو را از ریشه خارج می نماید. بدین جهت فولیکول هایی که ممکن است محتوی تار مو باشند را نمی توان در نتیجه نور لیزر تخریب کرد و در انجام کار خلل ایجاد می نماید.

چرا بعد از رفع موهای زائد از طریق لیزر همچنان موای زائد رشد می کنند ؟

از طریق لیزر فولیکول های مو به وسطه گرما از بین می روند. اما موها در پوست باقی می مانند. شاید مشاهده کنید که موهایی در حال رشد هستند، این امر به این علت است که موها اغلب به اپیدرم می چسبند و اپیدرم آنها را به سمت جلو هدایت می کند.

مشخصات فنی
نقد و بررسی محصول

دستگاه لیزر وندورا پلاس

دستگاه لیزر وندورا پلاس یکی از موفق ترین دستگاه های وارداتی توسط شرکت داتیس لیزر می باشد. واردات این دستگاه از سال ۲۰۱۸ توسط مهندسین پزشکی داتیس لیزر انجام گردید. یکی از موفق ترین دستگاه ها در زمان خود بود. کیفیت و جوابدهی این دستگاه همانند تمامی دستگاه های شرکت جز اولویت اصلی شرکت محسوب گردید که باعث محبوبیت این دستگاه بین کلینیک داران شد و به همین دلیل برای راه اندازی کلینیک زیبایی یکی از بهترین گزینه های موجود است. جهت خرید دستگاه لیزر وندورا پلاس و اطلاع از قیمت دستگاه لیزر وندورا می توانید با کارشناسان فروش ما از طریق چت آنلاین(سمت راست پایین) در ارتباط باشید.

دستگاه لیزر  وندورا پلاس با مشخصات فنی و کیفیت خود تبدیل به یکی از برترین دستگاه های موجود در بازار شد. البته که با گذشت زمان و پیشرفت روز افزون تکنولوژی دستگاه های بهتری تولید گردید که شرکت داتیس لیزر همانند همیشه جدیدترین و با کیفیت ترین دستگاه های روز دنیا را جایگزین می‌کند.

 اما بخاطر جوابدهی بالا نسبت به قیمت آن دستگاه لیزر وندورا پلاس از لیست محصولات داتیس لیزر حذف نگردید، اگر نظر شرکت داتیس لیزر را بخواهید ما به شما خرید دستگاه لیزر رادو پلاس را پیشنهاد میکنیم که هم از کیفیت بالاتری برخوردار میباشد و هم محصول سال ۲۰۲۱ است. جهت مشاهده و آشنایی بیشتر می توانید بر روی آن کلیک نمایید.

لیزر پلاتینیوم چست؟

لیزر پلاتینیوم جدیدترین و موثرترین لیزر در زمینه لیزر موهای زائد برای انواع مو و پوست با رنگ های مختلف می باشد. این لیزر سه طول موج الکساندرایت ، دایود و اندی اگ را در یک هندپیس نوآورانه ترکیب می نماید. با این طراحی اپراتور می تواند بسته به نیاز مراجعه کننده برای رنگ پوست سفید از الکساندرایت(Alexandrite)، برای معمولی از دایود(Diode) و برای نواحی تیره یا پوست های تیره از اندیاگ(NDYAG) استفاده نماید.

چنانچه فولیکول های مو در معرض انرژی زیاد قرار بگیرند، به پوست آسیب خواهد رسید. مزیت لیزر پلاتینیوم این است که با تدریجی گرم کردن ناحیه مورد نظر که به اندازه کافی موثر باشد، منجر به صدمه زدن به فولیکول های مو می گردد.  این روند باعث می شود که از رشد مجدد مو جلوگیری شود و هیچگونه آسیبی در بافت پوست ایجاد نکند.

مزایای لیزر کردن موهای زائد با دستگاه لیزر پلاتینیوم (رادو پلاس یا وندورا )

مناسب برای هر نوع پوست

دستگاه لیزر پلاتینیوم به دلیل اینکه دارای سه طول موج دایود و الکساندرایت و اندیاگ است، لیزر پوست روشن، گندمی و تیره را می تواند انجام دهد.

فاقد درد و سوختگی

دستگاه لیزر پلاتینیوم به دلیل سیستم کولینگ قوی ای که دارد، دمای سطح پوست را به اندازه مناسبی خنک می نماید. به همین جهت بعد از  تاباندن لیزر که حرارت دارد منجر به ایجاد درد یا سوختگی نمی کند.

مقرون به صرفه می باشد

شما در نظر بگیرید که در کل عمر خود مدام هزینه کرم های موبر، یا اپیلاسیون که به شدت دردناک می باشد  را می دهید. همینطور استفاده از ژیلت که مدام موی شما را کلفت تر می نماید و ناحیه بیکینی واقعا مشکل و زجرآور است.

در مقابل لیزر موهای زائد فول بادی یا لیزر موهای  زائد بیکینی و زیر بغل شاید به ظاهر مبلغ بیشتری در هر جلسه پرداخت می کنید ولی هم اثربخشی بهتری دارد هم موهای شما را از ریشه کمتر می کند و در ادامه سالی یکبار یا دو سال یکبار مراجعه خواهید کرد و از هزینه و دردسرهای شیو کردن رها خواهید شد.

نرمی و لطافت پوست بعد از لیزر

حتما دقت کرده اید که بعد از شیو کردن چه با موبر و چه با ژیلت هنوز جایگاه مو و نوک آنها مشخص می باشد و پوست حال ضمختی دارد. یکی از مزیت های رفع موهای زائد بدن با لیزر این است که بعد از چند جلسه لیزر پوست لطیف تر می شود و جایگاه مو و نوک موها دیده نمی شود و از بین می رود.

نیازی به صبر برای رویش مجدد مو ندارد

مهمترین ویژگی جالب این است که دیگر مانند روش های رفع موی زائد دیگر مانند اپیلاسیون یا بند انداختن یا اپی لیدی یا کرم موبر یا شیو کردن با ژیلت که حتما می بایست صبر می کردید تا موها رشد کنند که خود جریان خوشایندی نبود، دیگر صبر نمی کنید و بلافاصله جلسه بعدی را می روید.

این مزیت به ویژه برای حذف موهای بالای لب فوقانی، خط بیکینی، ابرو و … بسیار حائز اهمیت است و نیازی به صبر برای رویش مجدد ندارید. چرا که لیزر موهای زائد می تواند حتی قبل از روش مجدد موهای شما از روی پوست انجام گیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *