border
ویژگی‌های دستگاه لیزر کیوسوئیچ
از بین بردن تتو های مشکی و تیره با استفاده از پروب 1064 نانومتر
از بین بردن تتو های رنگی با استفاده از پروب ۵۳۲ نانومتر
قابلیت استفاده در کربن ترابی با استفاده از پروب ۱۳۲۰ نانومتر
قابلیت استفاده برای تتوهای بدن، دور چشم ، ابرو و لب
قابلیت از بین بردن ماه گرفتگی و کک و مک پوستی
300 هزار شات ثابت بدون کاهش قدرت 
با توان خروجی 1000 وات و قابلیت تنظیم انرژی 10 ~ 2000 میلی ژول
جوابدهی 100% در کوتاه‌ترین زمان (3 تا 5 جلسه)
بدون هیچگونه خطر و عارضه جانبی

اشتراک گذاری :

WhatsApp
Telegram
شرایط فروش به صورت اقساط

برای راحتی شما مشتریان عزیز، شرکت داتیس لیزر شرایط فروش ویژه به صورت اقساط بدون بهره را فراهم کرده. شما میتوانید با پرداخت ۵۰ درصد از مبلغ کل قرارداد، دستگاه را  تحویل بگیرید و مابقی مبلغ قرارداد را به صورت اقساط 12 ماهه پرداخت کنید.

گارانتی 12 ماهه

شرکت داتیس لیزر تمامی دستگاه های پزشکی زیبایی خود را تا 12 ماه گارانتی میکند و در صورت خرابی دستگاه دستگاه جایگزین برای مشتریان ارسال میشود تا مشکل دستگاه اصلی برطرف شود. در کنار گارانتی، ۱۰ سال نیز خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه خواهد شد.

وارانتی بازگشت وجه

شرکت داتیس لیزر به صورت اختصاصی تمامی دستگاه های خود را از نظر کیفیت و جوابدهی 2 ماه وارانتی خواهد کرد که این موضوع در قرارداد نیز ذکر میشود. در صورت عدم رضایت مشتری از جوابدهی و کیفیت و ایجاد هر گونه درد و سوختگی شرکت دستگاه را پس گرفته و کل مبلغ پرداختی را بدون هیچ گونه کسورات بازمیگرداند.

مشخصات فنی

ND YAG Q-Switch LaserLaser Type
1064nm , 532nm , 1320nmWavelength
2000mjPulse Energy
1000wPower
6nsWidth Of Pulse
1-10hzFrequency
1-5mm AdjustableDiameter Of Spot
Ruby IndicatorIndicator Of Aiming Light
Closed-Off Water Circulation + Air CoolingCooling Manner

نقد و بررسی محصول

عملکرد دستگاه لیزر کیوسوئیچ

دستگاه لیزر کیوسوییچ Qswitch پیکوشور (PicoSure Q-Switch) با بکارگیری پالس‌های شدید نوری در حد پیکو ثانیه (Picosecond برابر یک تریلیونم ثانیه)، نوری با طول موج های معین ۱۰۶۴nm و ۵۳۲nm از خود ساطع می‌کند و به رنگدانه‌‌های مورد هدف می‌رساند.

سپس این نور باعث پراکنده شدن و جدا شدن ذرات لک‌ های پوستی از همدیگر شده که در ا‌دامه این ذرات توسط برخی از فاگوسیت‌ کننده ها (مثل ماکروفاژ های موجود در بافت) با عمل فاگوسیتوز بلعیده شده و سپس توسط رگ‌ های لنفاوی جذب شده و از بدن دفع می‌گردد.

دستگاه لیزر کیوسوییچ پیکوشور چندین سال است که مورد تایید FDA آمریکا می‌باشد و طی این سال‌ها به عنوان اولین و بهترین روش برای از بین بردن تتو، جای جوش و کک و مک پوستی مورد استفاده قرار میگیرد.

دستگاه کیوسوئیچ در مقایسه با روش‌های دیگر مانند دستگاه لیزر Co2  برای پاک کردن ضایعات پوستی مانند تتو و ماه کرفتگی کاملا بی خطر و دارای جوابدهی مطمئن تری هست.

مزایای دستگاه لیزر کیوسوییچ

دستگاه لیزر پیکوشور با بهره مندی از طول موج‌های معین و دقیق باعث شده تا این دستگاه از پرطرفدار ترین و در عین حال از قوی‌ترین دستگاههای موجود در بازار باشد.

این دستگاه دارای ۴ پروب اختصاصی می‌باشد که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت:

۱- پروب ۱۰۶۴ نانومتر F0:

دستگاه پیکوشور نیکس دارای یک پروب ۱۰۶۴ نانومتر (اندیگ) می‌باشد که این پروب رنگدانه‌های مشکی و تیره را هدف قرار داده و باعث تخریب آنها میگردد و بعد از چند جلسه کاملا . همچنین به لطف فاصله کانونی و دهانه‌ی بزرگ آن، این پروب قابلیت از بین بردن تتو ها و یا کک و مک های بزرگ در کوتاهترین زمان ممکن را دارد.

۲- پروب ۱۰۶۴ نانومتر F50:

این پروب با استفاده از دهانه کوچک خود وظیفه‌ی از بین بردن تتو های ظریف در نقاط حساس بدن مانند تتو دور لب، تتو دور چشم و یا تتو ابرو را دارد.

۳ پروب ۵۳۲ نانومتر:

این پروب با طول موج منحصر بفرد خود باعث از بین رفتن رنگدانه‌های به جز رنگ مشکی میگردد.

برای مثال تمامی رنگدانه‌ها با رنگ قهوه‌ای، قرمز، زرد و سبز را می‌توانید با این پروب مورد هدف قرار داده و از بین ببرید.

۴- پروب ۱۳۲۰ نانومتر:

جالب است بدانید که دستگاه لیزر کیوسوییچ نیکس قابلیت ساطع کردن طول موج ۱۳۲۰ نانومتر به جهت جوانسازی پوست (کربن تراپی) را دارد. با قرار دادن ماسک کربن بر روی صورت و تاباندن این طول موج به لایه‌ی کربنی روی سطح پوست، شما می‌توانید در جهت پاکسازی پوست، لایه برداری، از بین بردن جوش های روی سطح پوست اقدام نمایید. همچنین این عمل با تحریک کلاژن سازی باعث جوانسازی نیز میگردد.

از ویژگی‌های مثبت دستگاه کیوسوییچ نیکس Qswitch توان خروجی ۱۰۰۰ وات (بالاترین توان خروجی) و‌ قابلیت تنظیم انرژی از ۱۰ تا ۲۰۰۰ میلی ژول می‌باشد که این امکانات باعث از بین رفتن لکه‌های پوستی نظیر تتو با هر عمق و با هر قدمتی می‌شود.

این دستگاه قابلیت تنظیم ۱ تا ۱۰ شات در ثانیه را دارد که باعث سرعت بخشیدن به کار و کوتاه تر شدن زمان درمان و‌همچنین باعث ایمن شدن مراحل درمان میگردد.

تیوب لیزری موجود در این دستگاه ساخت کمپانی مشهور coherent آمریکا بوده و توانایی 300 هزار شات بدون تغییر در قدرت را داراست.

جوابدهی این دستگاه منحصر بفرد بوده و در طی ۳ الی ۵ جلسه جوابدهی صد در صدی به مراجعه کنندگان میدهد. البته این دستگاه در جلسه اول توانایی از بین بردن رنگدانه‌ها تا بیش از ۶۰ درصد را دارد.

 

کاربرد دستگاه لیزر کیوسوئیچ نیکس 

  • رفع تتوهای مشکی و تیره
  • رفع تتوهای رنگی
  • رفع جای جوش
  • رفع ماه گرفتگی و ضایعات پوستی
  • رفع کک و مک پوستی
  • کربن تراپی
  • جوانسازی و لایه برداری پوست

قیمت دستگاه کیوسوئيچ

قیمت دستگاه لیزر کیوسوئیچ در واقع به عوامل مختلفی بستگی دارد که از مهمترین آن‌ها می‌توان به قیمت ارز اشاره کرد. به طور کلی قیمت دستگاه لیزر کیوسوئیچ از هزار دلار تا ده هزار دلار متغیر است. هزینه ممکن است به نو یا استفاده شده بودن دستگاه و اینکه به طور نقد و یا اقساط خریداری شود نیز بستگی دارد.

شرکت داتیس لیزر همواره در تلاش است دستگاه لیزر کیوسوئیچ را با مناسب‌ترین قیمت ممکن در بازار عرضه کند.

 

خرید دستگاه کیوسوئیچ

برای خرید دستگاه کیوسوئیچ و استعلام قیمت دستگاه لیزر کیوسوییچ شما می‌توانید با مشاوران و کارشناسان فروش داتیس لیزر به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید تا به بهترین نحو ممکن شما را در خریدی بهتر راهنمایی کنند.

 
سوالات متدوال
خرید اقساطی دستگاه لیزر کیوسوئیچ به چه صورت هست؟

برای خرید اقساطی دستگاه کیوسوئیچ با کارشناسان ما تماس بگیرید تا با توجه به شرایط شما، بهترین برنامه برای پرداخت اقساطی را برایتان توضیح بدهند. 

تعداد جلسات مورد نیاز برای جوابدهی از دستگاه کیوسوئیچ چقدر می‌باشد؟

دستگاه لیزر کیوسوئیچ پیکوشور نیکس قابلیت از بین بردن تتو تا ۸۰ درصد در جلسه اول را دارد اما به طور کلی برای جواب دهی کامل باید به طور منظم ۳ الی ۵ جلسه لیزر درمانی انجام گردد. در ضمن فاصله بین هر جلسه نیز ۳۰ روز می‌باشد.

استفاده از دستگاه لیزر کیوسوئیچ برای چه کسانی مفید هست؟

تمام کسانی که سلامت عمومی را دارا میباشند میتوانند از دستگاه لیزر کیوسوئیچ استفاده کنند و بهتر است که پوست تیره نداشته باشند.

موارد منع استفاده از دستگاه لیزر کیوسوئیچ چیست؟
  • خانم های باردار
  • سابقه ی تبخال 
  • سابقه ی کلوئید

4 دیدگاه

    • با سلام و احترام، وقت شما بخیر
      بله خرید دستگاه کیوسوئیچ به صورت اقساط بلند مدت و با توجه به شرایط بودجه شما ممکن است، برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان حتما با ما تماس بگیرید.

    • سلام وقت شما بخیر، برای اطلاع از قیمت دستگاه لیزر کیوسوییچ با شماره تماس شرکت ۹۱۰۹۱۹۹۹-۰۲۱ تماس بگیرید و یا در فرم تماس اطلاعاتتون رو برامون بنویسید تا در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *